På rktigt

Hej, hej alla söta :)
Nu har jag precis bokat Blondinbellas bok :) Överlevnadsguide för unga tjejer... Låter bra det! ;)

Gud vilken ångest jag får när jag tänker på att jag ska flytta. Är jag verkligen så vuxen?! Jag är alldeles för bekväm med hur saker och ting är, även om ingenting är i närheten av perfekt. Jag vill ha det som det är fast ändå upptäcka nya saker! Kan jag inte få det? Vadå, vad menar ni med att det inte går?! Men jag vill ju ha det så!!!
Det är så mycket att ta itu med, så mycket som måste fixas och göras... Jag orkar inte ta itu med allt. För om jag gör det, då är det ju på riktigt....

Kommentarer
sofia säger

du far beratta om den ar bra :)

2010-08-04 @ 20:52:16
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0