ooh-de-La-Lee :) Mot Sherwood skogen!

God kväll allihopa :)
Jag hoppas ni har haft en underbart bra dag :) Håller på att tvätta lite kläder ;) Har ingenting här att ta på mig till jobbet imorgon och på tisdag (jag får inte ha samma kläder mer än en arbetsdag av hälsoskäl) så jag tänkte slänga in ett inlägg om vad jag drömde i natt :) Intressant och bra kände jag ;)

Jag känner bara att mina drömmar blir allt mer konstiga ju varmare det blir! Haha, men är glad att jag börjat komma ihåg vad jag drömt under natten i alla fall :) Okej, here goes.
Inatt så drömde jag att jag var i Säffle. Men på grund av någon trollkarl/trollkonstsmästare som var ond och sökte mig, kunde ingen få reda på att det var där jag var :p Så Bobe och Anna (en av Bobe's kompisar i Säffle) hjälpte mig att hålla mig gömd. Jag höll mig gömd på ett ställe bland massor av magiska ting som féer och troll. Det var typ som ett hotell fast ändå inte. Men jag var tvungen att smyga omkring där med, för jag visste ju inte vem som var på trollkarlens sida.
Så på dagarna var jag med Bobe och Anna hela tiden och på natten smög jag omkring inne bland alla magiska ting :p Det som gör det hela ÄNNU sjukare än det redan är, är att där jag höll mig gömd var i Sherwood skogen! Haha, så alla ni som trodde att Sherwood finns i Nottingham, England, nu vet ni att den finns i Säffle, Värmland ;)
Tro mig jag har varit där och duschat i ett mysigt litet rum i ett av träden bland massa trolldrycker och trollspön :D

Kommentarer
Bobe säger

hahahaahahahahahahaahahahahahaahh xD hahahahahaahahahahahaha JAG DÖÖÖR AV SKRATT <3 jävlar vad kärlek du ska få när vi ses <3 du är ju bara bäst! :D

2010-07-13 @ 22:04:49
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0