Husmor

God morgon bloggen :)
Jag vet att klockan är över 12, men jag har precis klivit upp :) Har snoozat sen 10:10 ;)
Idag ska jag och Fatma ut och foto nya bilder till våra headers :) Vi får se hur det blir och när jag får tummen ur och publicerar den :) Det är MASSOR med jobb med Arvika nu... Men eftersom jag inte får svar från folket kan jag ju inte göra någonting! Enormt frustrerande :( plus att det känns som om de tycker att det är mitt fel att det blivit som det blivit :o vilket det inte är! Jag längtar som as till när allt är klart och över! Då ska jag fira :p Då ska jag dricka min franska cider :D Den är asgod! ;) Jag tycker att jag förtjänat att supa ner mig då ;)
Jag ska även leka husmor och koka granatäpplen till en slags "sirap" och göra Rosa Panter drinkar hela sommaren :D

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0