Hur du vet att du är för trött?

Sa någon övertrött? Frågan är då "Hur vet du att du är för trött?"
Så här vet jag att jag borde sova nu:
  • Jag vet inte om jag är varm eller kall
  • Fortsätter bita på naglarna fast det knappt finns något att bita på och det gör sjukt ont!
  • Tror mig kunna andra språk, så fleschigt som franska ;)
  • Använder knepiga ord jag aldrig använder annars.
  • Har "inre diskussioner" med mig själv. Typ tänker ut vad jag ska tänka här näst :p
  • Får konstiga idéer, som tex att skriva ett inlägg som detta...
  • Klarar inte av att stava en mening rätt... Måste leta efter små röda streck ;)
  • Vet att jag behöver dricka lyfter glaset och tiltar det... Bara det att jag håller glaset typ 20 centimeter från mig och häller cirkus 1 deciliter vatten på golvet innan jag fattar att det kommer på golvet :p
  • Funderar över att skita i normala viktiga saker som att stoppa in bettskenan i käften, så jag inte biter tungan svullen (igen)
  • Glömmer bort vad som hände sekunden innan.... samtidigt som jag tänker "jag måste ha somnat" men klockan visar samma timme och minut :p
  • Kan inte för allt i världen vara stilla/gå/ sitta utan att tappa balansen, vingla och svaja...
  • Kan med att lägga upp ordinary bilder som dessa:

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0