Hej, hej alla glada!

dsc01463 (MMS)

Hej, hej alla glada! Var nyss inne på Fatmas blogg och såg att hon halvt snott min hälsnings fras! :-o omg! Jag såg även att hon talat om för folk att vi fotat bilder till headern... Där hon lovar att hon får ny header om några dagar. Gissa om jag känner pressen på mig nu eller?! Jag har ju en massa Arvika att fixa till på måndag:s och garanterat kommer jag behöva sitta lite nästa vecka för att folk kommer ändra sig och jag måste skicka ut en massa bekräftelser till alla! Några dagar kommer fan bli typ 1.5 veckor:p får lite dåligt samvete för att jag inte hinner fixa den fortare, men hon kommer ju ialla fall få en ny;)


Kommentarer
fatma säger

Det är lugnt! jag har inte bråttom! :) chillax!

2010-07-05 @ 01:17:07
URL: http://fatmaz.blogg,se
Anonym säger

Det är lugnt! jag har inte bråttom! :) chillax!

2010-07-05 @ 01:17:39
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0