God morgon på er! Ja, precis som det ser u...

dsc01498 (MMS)

God morgon på er! Ja, precis som det ser ut är jag stendöds trött... Har tvätt, städ och dusch idag:( Funderar seriöst på att kasta mig handlöst ner för källartrappen varje gång jag ska ner för tvätten:p För jag tänker som så här: att jag är trött betyder inte att det är synd om mig (jag hade ju teoretiskt sett kunnat se till att sovit bättre), men om jag ramlar ner för trappan då är det synd om mig för det skulle göra ont som satan! Även då det är marmor trapp, tvivlar jag på att jag hade kännt något... Så trött är jag! Men jag hade ju också sparat energi på att slippa gå i trappen;) och med stor sannorlighet hade jag fått gå hem:) och sova! ;) haha... Hur har ni det idag?


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0