God morgon allihop:)

dsc01504 (MMS)

God morgon allihop:) Måste erkänna att idag inte direkt är en bra dag. Det har regnat sen igår morse! Vill inte cykla i regn:( sover dessutom jävligt dåligt... När jag jobbar vaknar jag runt 3 på natten och tror att min klocka ringt:-o det tar några minuter innan jag fattar att jag inte ska upp:p sen är det sjukt svårt att somna när jag väl får sova. Somnade igår eftermiddag, vaknade av att mobilen ringde. Helt mirakulöst att jag fattade att jag borde svara;) det tar Jokke som undrade vart jag var... "i mitt rum" svarade jag. Då stod han precis utanför min dörr, han hade knackat på men jag hade inte hört:) haha! När jag slutar idag ska jag leta reda på ett brev hemma och sen sova middag! Skiter fullständigt i att jag borde äta något när jag kommer hem. Jag ska sova och det kommer vara underbart:d


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0