Baddar(e) Dag

Hej, hej alla glada och fina läsare!
Hade delad tur idag :( Det är inte så najs! Kan ju tala om att det alltid är underbart när Bobe är här, dock suger det fett med kuk ;) att det liksom alltid på nåt vänster kommer någonting emellan :( Var tvungen att jobba imorses (gå upp halv 6) egentligen gjorde det väl inte så mycket med tanke på att tåget mot Sfl gick 07:56 :p Men jag hade ju kunnat köra honom till Stationen om jag fått ledigt... Ritade ju iochförsig världens finaste karta till honom :)

delad tur betyder från och med imorgon att man börjar 07:30 och slutar 11:00 sedan har du ledigt till 18:00 och jobbar till 21:00 :p Lite stönigt om jag får säga vad jag tycker? Eftersom jag för länge sedan passerat "övertrött" stadiet, så beslöt jag mig för att dra mig in till Göteborg under (vad jag gillar att kalla) mitt hål :) Så jag har ensam shoppat på IKEA (inget jag rekommenderar direkt!), blivit stirrad på av alla lyckliga par med sina gravid-magar i luften och sina pussanden och gullanden :P Lite stlt övr mig själv att jag inte 1. fick panik! 2. Slog till någon! Haha, jag tror vi alla kan komma överens om att det faktiskt är störande med sånna par (när du inte själv är en del i det störande paret ;) )
Jag har även kört vilse i Göteborgs innerstad :) (vid kompassen där alla gående bara går utan att titta sig för och man alltid skrattar elakt åt bilisterna som får vänta, DÄR fick jag köra 2 gånger! för det är enkelriktat och sen Taxi och bussfil) )

Det blev även en snabbis in på Göteborgs Kex (Bräckeboden) :D Baddare ftw!
tyvärr fanns det bara mörka...
men de är inte fel de heller hihi^^
jag får choklad över hela mig när jag äter sånna här!
Någon mer än jag som tänkt på att Baddare bara finns (vad jag vet ialla fall) i Bräckeboden... Gör de bara trasiga Baddare? :p

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0