11e juli

Hejsan allihop :)
Vaknade vid 12:30 idag :p Var uppe rätt sent och ensam mös med På spaning med Bridget Jones till klockan var efter 3! :o Kanske inte så smart, eftersom jag ska jobba 07:30 imorgon.... Men ah ja, jag har ju fan överlevt hittills så why not? ;)

Jag bara måste tala om min tacksamhet till persiennen i mitt rum hos pappa. Det blir verkligen inte ljust i rummet! Lovely :D En liten nackdel är att jag inte har någon aning om hurdant väder det är :p hahaha... När jag är ledig vill jag ha super fint väder, så jag kan sola och bli brun ;)
Av någon konstig anledning som jag inte begriper blir mitt hår mörkare på sommaren :p Sjukt, för alla andras blir ljusare :( Många vårdtagare reagerar på att "jag är så brun och fint solbränd"... Vart då liksom? Haha, en man frågade mig om jag vart utomlands för att få den fina brännan. Vilket fått mig att undra vad de jämför med. :p Är det med de andra i hemtjänst-laget eller är det med sig själva? Om det är med sig själva, så kan jag ju inte annat än att hålla med om att jag är brun och solbränd ;) Haha, med tanke på att de flesta gamlingar är väldigt bleka :p

När jag jobbar vill jag ha det ljummet med lite svala vindar och uppehåll :p Annars blir det bara jobbigt och olidligt!
Olidligt blir det även om natten när det är så varmt. Jag vet ju inte vart jag ska ta vägen. Blir tokig av allt snurrande i sängen. Nu har jag åtminstone mitt eget täcke (tror ja ska ta med det till Alingsås, kanske sover extra bra då?), så lite bättre har jag allt sovit i natt. Men det går ju inte att ha kläder på sig! Om jag har kläder på mig när jag lägger mig, så vaknar jag alltid utan dem på morgonen ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0