Tid

Med all tid jag haft på senaste har jag spenderat en del till att komma på saker. Det mesta som jag kommit fram till är nyligen, ofta så nyligt som denna veckan faktiskt.
Jag har bland annat kommit på att:
  • Jag egentligen inte gillar att vara ensam.
  • Jag är min egna värsta fiende.
  • Det är omöjligt för mitt rum att vara städat längre än 2 dagar.
  • Jag är världsbäst på att svammla.
  • Svenska musik är bra!
  • Jag kommer sakna att kunna baka scones till frukost.
  • Man vill inte reta mig när jag är trött.
  • Jag har ett temprament.
  • Godis är inte gott, men jag äter det ändå.
  • Jag är en Ericsson tjej.
  • Hatar att vara en sista minuten människa.
  • Vet inte hur jag ska överleva utan Jokke!
  • Älskar äventyr!
  • Är rädd för mörker på kvällarna.
  • Tror på monster och spöken på natten...

Kommentarer
sofia säger

vet hur det är... jag gillar inte hellet att var ensam :) men man lär sig :)

2010-01-23 @ 14:30:34
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0