Tecken

Jag skickade blommor åt Fatma igår, för hon fyllde år. Men det kom aldrig några blommor åt henne. Fan vad arg jag blev! Ringde kundtjänst, men de hade stängt. Vaknade några minuter innan de stängde idag, men de hade stängt när jag ringde. Jag får helt enkelt maila dem idag och fråga vad fan de har gjort av blommorna. Ifall hon kan komma till dem och hämta dem istället eller nåt. Jag har ju betalt för dem och valt ut dem till henne. Klart jag vill att hon ska få dem! Jag drömde till och med om blommorna inatt slog det mig nu. Haha, vad patetiskt!
Här är blommorna jag valde
Är det någon som vet vad detta tecken betyder?
Bara nyfiken om ni vet, jag vet, men lärde mig så sent som för tre år sedan =)
Ska göra mitt yttersta för att bli klar med examinations uppgiften idag. Den skriftliga. Ialla fall all texten, sen om jag inte orkar/hinner lägga in alla referatmarkeringar är inte hela världen. Det kan jag göra på måndag i så fall, för jag måste jobba med den muntliga delen imogon. Vi har möte på måndag om den muntliga och då ska jag ha skrivit klart mitt lilla manus och punkter till powerpointen! Bäst att sätta igång nu på en gång med andra ord.

Kommentarer
Annie säger

det betyder infinite, eller oändlighet... den har ju varken början eller slut utan håller på i all evighet typ :) Det fick vi lära oss i matte c:n efter att du hade dissat oss ;)

2010-01-13 @ 19:14:47
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0