Pyssla

Blev precis klar med Fatma's födelsedags present. Det är kul att pyssla =) Mindre kul att städa efter att jag pysslat. Tror jag ska bege mig ut ett tag, handla lite Pepsi MAXMaxi och bära in flyttkartongerna från bilen. Ska göra mitt bästa för att börja packa här hos mamma imorgon. På kvällen kommer Annie hem till mig. =D
Sen på Fredag morgon 07:45 ska jag möta Karin på resecentrum och åka till Karlstad. Vilket påminner mig om att jag måste testa min utklädnad ikväll, i fall det är något som inte funkar vill jag ju ha tid att fixa till det.
Måste bli bättre på att ta kort. Hur kul är det att bara få säga att man gjort det eller det. Jag vill ju ha bilder! Det är roligare att minnas med bilder...
Börjat sakna mitt långa hår!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0