Nu är det på riktigt

Idag har varit en produktiv dag! Det uppskattas må jag säga. Jag har idag hunnit med:
  1. Tvätta, tvättkorgen var lite full tyckte jag. Så nu har jag tvättat två maskiner, den ena tvättmaskinen är knäpp så jag fick köra två omgångar i den som fungerade.
  2. Lagt upp min låda full med skol-barn-grejer på vinden igen.
  3. Struttat runt i Hollywood-skorna nästan hela dagen.
  4. Hämtat ner flyttkartonger från vinden.
  5. Jag har packat min första flyttlåda idag! Nu är det på riktigt, jag håller på att flytta =)


Kommentarer
sofia säger

haha vad bra... då är du ju nära att flytta nu :) men jag tyckte det var lite traumatiskt att packa ner allt speciellt när det började bli tomt i rummet :)

2010-01-25 @ 19:19:01
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0