Karon Beach

Vaknade efter 13 idag. De höll på att laga "middag" där nere när jag kom ner. Lite spejsat ändå. Mamma undrade om jag sovit enda till nu. "ah typ." svarade jag. Har inte direkt något att göra idag. Tråkigt!
Ska fixa Karin's födelsedags present imorgon tror jag. Hon fyller år på tisdag, men ska ha sitt firande i Norge, vilket jag inte kan komma på. Om vi inte kan träffas innan lördag, så vet jag inte riktigt hur hon ska få paketet. Får försöka flirta upp någon som ska dit och övertala dem om att ta med mitt paket också. Det får lösa sig längre fram helt enkelt.
Är så trött på att all musik ska handla om kärlek! Finns det inget annat att skriva om eller? Därför spelas "Hej hej skiva" här hos mig just nu. De är GLAD musik om roliga saker. Inte bara kärlek.
Längtar tillbaka till värmen i Thailand och Karon Beach!

Kommentarer
Karin säger

:)



Gud vilken fin bild :)

2010-01-31 @ 16:48:30
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0