Födelsedag

Hade världens finaste födelsedag! Underbara Bobe kom ner för att fira mig =) Hade ett rosa prinsess party med inslag av Disney. Alla fick en varsin rosa mini-tårta, sen spelade vi TP Disney, jag och Bobe vann!! I slutet fick alla en varsin godispåse med lite smått och gott i. Det var jätte mysigt och skoj.
Jag och Bobe låg och pratade till 5 på morgonen efter... Sen myste vi bara tills Bobe var tvungen att åka hem igen... Alldeles för tidigt tyckte jag =( Fick jätte fina presenter hela dagen =D ÄLSKAR mitt "prinsessa" armband!
Fick "Jul i Kapernaum", presentkort, glas, Scrap book-kit, prinsesskrona och ett armband.
Scrapbooken var lite opersonlig när jag fick den. Så nu har jag "Jessica-fied" den. Blev riktigt nöjd =)



Mitt super duper fin-söta "prinsessa" armband =D
Det syns lite dåligt på bilden, men det är en hjärt-berlock med ordet "prinsessa" på.
Ramlade i trappan och gled super långt på rumpan. Har nu ett läskigt blåmärke på rumpen =p Det gör ont, så jag får vara försiktig med att sätta mig ner, eller göra annat som gör att blåmärket rör på sig!
Köpte denna klänningen speciellt för mitt kalas =) En härlig prinsess-klänning!

Kommentarer
sofia säger

naahh... önskar att jag kunde varit där.. puss

2010-01-06 @ 18:07:13
URL: http://stellaire.blogg.se/
Annie säger

Det var ett jättemysigt party! Tack för allt! Kram

2010-01-08 @ 10:43:01
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0