=)

Åkte till Göteborg idag. Mötte Annie utanför Stora Teatern =) hihi... Vi sprang runt och handlade props till min utstyrsel för tema-festen... Nu när det bara saknas 1 grej, som egentligen är överflödig, längtar jag så jag blir tokig! Jag vill ha fredag 29e NU! Ja precis exakt nu! Eller kanske inte exakt... lite tid att fixa iordning mig behövs ju =P Haha, jag tänker inte avslöja här eller på facebook vem jag ska komma som. Men som alla kanske redan räknat ut kommer jag komma som en man! Fatta vad roligt! jag har aldrig (vad jag kommer ihåg) klätt ut mig till man och gått runt i kostym! So there's a first =)
Ligger vaken om kvällarna nu och tittar på William Sledd's youtube videos. Jag älskar William! Han är en sån glädje spridare!
Behöver verkligen börja gå ut och gå igen, känner hur jag sjunker ner i mitt forna mörker igen. INTE BRA! INTE OKEJ! Jag måste, måste, måste! Jag SKA gå ut redan idag (onsdag) på kvällen. För klockan 10 ska jag hämta upp Karin. Vi ska ha en tjejkvälls-dag =) Med mys och hemma spa =)

Grattis till Mando Diao som vunnit både Grammis och P3 Guld för "ÅRETS LÅT"

bild från Arvikafestivalen 2009

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0