Freja

Är inne i en förnekelse period. Puttar bort allt jag vet att jag borde/måste göra. Gör ingenting i stället, har spenderat mycket tid med att sitta och stirra i väggen. Nej då inte riktigt alltid så bokstavligt.
Tittar väldigt mycket på film nu igen. Har sånna perioder också, ibland är det ingenting, ibland är det allt jag gör. Nu är det allt jag gör!
Borde börja packa på riktigt. Men det är bara så jobbigt, jobbigt att ens tänka tanken. Måste ju åka fram och tillbaka mellan mamma och pappa med alla saker. Välja ut det bästa av allt jag har. Får lite separations ångest gentemot mina kläder! Vilket i sig är väldigt stört...
Haha, försöker suga i mig så mycket Freja som möjligt. För henne kommer det vara svårast att inte sakna. Alla andra kan jag smsa eller ringa, men Freja gillar inte att prata i telefon! Vilken liten skit unge... =P




















Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0