Den var knepig

Hmm, det blev inte så hemskt mycket skrivande idag ändå. Så med andra ord, jag är inte klar med det skriftliga än... Kasst! Ville verkligen, men som vanligt kommer en massa andra saker emellan. Jag har varit på vinden och hämtat ner min låda och lagt ner mina arbeten från sista året på gymnasiet, samt mina Nils Johan knivar. Hittade även fina söta små vita kaffe koppar med matchande fat =) trevligt trevligt.
Sen kom Becks hit och åt frukost. Så vi satt i soffan och åt, pratade och tittade på MTV. Sen skrev jag pytte lite på min uppgift. Resten av tiden har jag kollat internet, haft en lax på handen för jag bränt mig på mitt te som jag spillde över mig! Klantigt!!! Ont som av bara helvete gör det....
Resten av dagen har jag pratat med Fatma i telefon, vi har planerat min debut roman. Den kommer bli så otroligt bra! Längtar efter att få börja skriva på den i stället för på examinationen. Vill börja nu! Men den som väntar på något gott....
Daniel åkte nyss här ifrån. Vi har legat och tittat på "Inglourious Basterds". Den var knepig!

Kommentarer
Fatma säger

Glöm inte att jag ska ha tio procent!

2010-01-12 @ 20:30:35
URL: http://fatmaz.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0