Weekend väska

Helvete... Nu har min mms-bloggning lagt av IGEN! Hatar detta....
Jag vart i alla fall ut till Marieberg idag, efetr att ha hämtat ut biljetterna till Karlstad imorgon. Det slog mig att jag inte har något att packa i, så jag besämde mig för att åka till IKEA och köpa en väska =)
Efter många om och men så satt jag hur som helst på rätt buss. Det gick jätte fort att åka ut dit! Blev riktigt chockad. Jag gick runt lite på Mariebergs Galleria först, innan jag beslöt mig för att vandra över till IKEA. Eftersom det är kallt ute och en liten bit att gå så köpte jag en kaffe att värma mig med. Den här jävla snön skymde alla tecken på att det fanns en trottoar att gå på. Så jag gick en bit på bilvägen, tills jag i en rondell såg min trottoar. Jag såg fotspår i snön så jag tänkte att det var lugnt att vandra över den lilla snövallen. Precis när jag sätter fötterna på trottoaren, försvinner marken och jag sitter på rumpan, med min kaffe utspilld över snön! Gud vad jag tycket synd om mig själv då!
Hur som helst så köpte jag lite grejer när jag väl var där ute. Tex två lila kaffekoppar, en kaffepressgrej, en pasta slev och en rosa weekend väska!
Inte världens snyggaste väska, men ändå fin på något sätt =)

Sitter och äter nötter i soffan. Har precis lärt mig lite om curling =) Är super hungrig hela jävla tiden nu! Irriterande!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0