Vampire-sucker

Idag kommer Fatma hem igen. Jag ska åka in till rese och möta henne ikväll. Jag ska göra mitt alldeles yttersta med att packa upp idag, tänkte det kunde vara en trevlig överraskning när hon kommer. Att det inte ligger en massa flyttlådor överallt, att det är städat, diskat och fint =) Vi får se hur det kommer gå med det... Känner mig inte direkt på tip-top städ humör, men det ska nog fixas ändå!
Nu de senaste dagarna har jag skickat ut typ en miljon ansökningar om både sommarjobb och vanligt jobb. Idag fick jag lite mail från några, där de sa tack för din anmälan vi kommer läsa den snart... Så jag hoppas att någon kommer höra av sig och vilja att jag kommer på intervju. Behöver göra något annat än att skicka mail om dagarna =P Det blir lite lätt enformigt och långtråkigt.
Upptäckte igår att "The Vampire Diaries" (som visas samtidigt som "Glee") visas gratis på tv6s webbtv! Sånt gillar vi =D
okej, det har gått 2 avsnitt hittills, och jag vet inte riktigt om jag gillar serien egentligen.
MEN det är ju vampyrer =) Är en riktig vampire-sucker ;) hihi...

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0