Säsong 1 slut!

Så okej, ja jag är en vampyr nörd! Jag och Fatma har nu streck tittat på hela första säsongen av "The Vampire Diaries", jag kan väl säga att det är någon slags hat-kärlek jag hyser mot den serien. Den är läskigt förutsigbar! Vi sitter och säger nästan allt som händer innan det händer... Typ, "Ah och så lite vervain i hennes drink, så när han biter henne får han i sig det!" och vips tre sekunder senare... Han biter henne och får i sig vervain! Haha, fast det är sjukt spännande ändå! ( Det bästa var när en av vampyrerna ligger i sängen och läser "Twilight"! Och kläcker ur sig, "I don't get this Bella"... Så sjukt kul! Tjejen han pratar med svarar "Yeah, why don't you sparkle?")
 Vi såg 8 avsnitt innan vi la oss igår =) Tittade på resten idag... Nästan säsong börjar den 25e mars igen i USA, så förhoppningsvis kan vi också börja titta snart igen!
 
Sen så hjälper det ju till att alla killar i serien är snygga!


När vi gick och la oss igår hade grannarna fest. Av bara bas-dunket i väggarna sa jag till Fatma att det låter som Bon Jovi's Living on a prayer. En liten stund senare hör vi ett gäng berusade killar skrik sjunga Living on a prayer! Haha, sedan vart det "Eye of the tiger", kan ju nämna att de inte hade så där värst bra sångröster någon av dem....

Kommentarer
Emma säger

Haha, härligt. jag skulle inte vilja kolla på serier med er två då. skulle bli gaalen. ;)

Hur många avsnitt äre av 1a säsongen. Jag har oxå tittat en del på det, men bara 14 första avsnitten. :)

Hoppas allt är bra med dig. Kraam.

2010-02-20 @ 19:22:46
URL: http://emmeevelinah.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0