Melodifestivalen deltävling 2

Mitt nöd godis! Läkerol, är fan underskattad!
Men man får se upp lite, om man äter mer än 4 askar på två dagar blir man lätt öm i baken ;)
Licorice Persimon är min absoluta favorit!
Firat Melodifestivalen med lite Jean-Louis =) (hrm japp alldeles ensam)
Melodifestivalen var ju inte det bästa idag! Stackars programledare... Haha, smsade med bror, bästa kommentarerna ever! hihi, men som vanligt kunde jag inte låta bli att rösta.. Röstade på Highlights, Andreas Johnson och Eric Saade! För deras låtar var bäst, men även för att de är snygga, hihi... Var det inte Molly Sandén eller vad hon heter som hoppade upp och ner när Eric gick vidare? Faan att alla snyggisar ska vara upptagna! Ahja, hela programmet blev ju bättre med lite champagne och sms.chat med Jokke-Pokke =D
Är som sagt lite lätt påverkad! Livet blir lite roligare då =) Råkade sätta igång Photo Both en gång extra än jag tänkt... Så det blev denna bild!

Kommentarer
sofia säger

haha, och detta är bara första riktiga helgen efter flytten. Hur ska detta sluta? :P Borde jag oroa mig ;) :) puss

2010-02-14 @ 00:11:49
URL: http://stellaire.blogg.se/
Karin säger

hahaha snygga bilder :P

2010-02-14 @ 19:22:18
URL: http://kakochdonk.blogg.se/
Annie säger

hahaha jag och malin såg slutet på melodifestivalen och totalsågade alla utom hon den mörka tjejen och orsa spelmän xD Malin trodde också att det var Molly Sandén och jag bara ööööeeh...va? :P

Jag kommer och hälsar på snart!!!

2010-02-15 @ 12:22:35
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0