Me like!

Det är helt stört att jag inte ramlat ihop av utmattning än;) haha... Sov i Säffle i natt. Bobe kom och hämtade mig igår kväll och så for vi ner hem till honom. Vi hyrde Mosters vs Aliens och låg utslagna i soffan efter en god middag :) älskar hemmalagad mat! Speciellt sådan som jag inte lagat själv;) vet inte vad det är men det är sådan otroligt god stämning i Bobes hus! Man känner sig hemma på nåt sätt. När jag blir stor ska mitt hus också kännas så;) får fråga vad hemligheten är någon gång... Vi åkte bussen tillbaka till Karlstad halv åtta, vi gena över tågrälsen... I mega hög snö! Såg inte vart jag satte fötterna vi hade liksom 4 minuter på oss! Så jag bara satsa och for fram som en dåre:p Busschauffören försökte sälja nåt pendlar kort till mig:) försökte få honom att förstå att jag inte brukar åka från Säffle till Karlstad! Inte brukar som i att detta var första gången! Följd med Bobe upp till kontoret och fick alla bilderna från när jag och han var på bio och sen hälsa på Fatma :) så imorgon tänkte jag ladda upp dem :) sitter nu i mitt i city och väntar på att allt ska öppna... Lite små mobbat men jag är ju inte ensam, det är mkt folk här det är ju lov;) de spelas just nu Mando så det känns lite bättre;) hihi, låste även in min väska så jag ska kunna shoppa lite! Fick mer pengar än jag förväntat mig! Me like!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0