Lovade bilder

Haha, märkte nu att jag faktiskt har köpt fel lip grej! Jag ville ha en annan sak... Får vänta till nästa månad då jävlar! =D
Var så jävla trött i morse, att jag inte följde med Fatma till bussen. Funderar på att ta min promenad till Maxi idag. Köpa lite jäst eller något... Så jag kan baka bröd =) Det är ungefär 4.5 kilometer till Maxi. Kollade upp en vägbeskrivning för gående igår. Det ska ta mig 51 minuter dit tydligen... Men man måste ta värsta krångliga vägen! Jag hade hoppats på att man kunde gå in på en av vägarna här i närheten och bara fortsätta rakt, för vi är på rätt sida av motorvägen nämligen. Men nej, nej, nu ska jag först över på fel jävla sida och sen gå en bra bit och till sist över till rätt sida igen. Det måste finnas en bättre, kortare och enklare väg! Får försöka hitta den när det inte är så sjukt kallt ute att det inte gör så mycket om jag går fel och vilse...
Här är muffins-bilderna jag lovade!
Här är en av present-muffinsarna. Kan tänka mig att de inte såg ut riktigt så här när de kom fram...


Det blev ganska många muffins, fast lite fler hade ju inte vart fel...


Lådan alla muffins låg i. Tyckte den var klockren med den gigantiska muffinsen på =)

Kommentarer
Karin säger

Va fina de blev! :D Lådan passade verkligen perfekt med!

2010-02-11 @ 19:41:19
URL: http://kakochdonk.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0