Jöback!

Jag tror jag har kommit till källan av min "homosexuella män" fascination... PETER JÖBACK! Hallå liksom, han var Aladdin och jag var kär i Aladdin när jag var liten =)
Den som säger att Peter inte är deras typ ljuger!!!! =P NÄSTAN att jag skulle bli man bara för att få vara med honom! Hihi =)
Han är typ allt jag vill ha... fast gay! haha.. om det är logiskt?
Okej note to self, dålig idé att dricka 750 ml 11,5 % champagne själv.... Plus dålig dålig extremt dålig idé att poppa popcorn efter denna champagne och gå och blogga "medans det poppar" för det blir bara svart och os!
Men andra chansen gört, nu blir det popcorn, pepsi och fortsätter titta på "Knocked up"

Kommentarer
Rebbis säger

Peter <3

2010-02-28 @ 15:59:45
URL: http://www.majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0