GLADER

Otroligt nog är jag på väldigt bra humör idag! Riktigt kul! =) hihi, ska snart hoppa ner i badet, det är för skönt med badkar alltså! =D
Har fått förfrågan att vara nyckelfunktionär på Arvikafestivalen i år. Fatta vad glad jag blev när jag fick detta meddelande:
Min fråga till dig är om du är intresserad av att ha hand om antingen hotellbokning för artister eller det praktiska ansvaret för Ingesund? Jag gjorde ju bådeoch förra året men iår ska vi ha en nyckelfunktionär på varje position.
Du gjorde ett toppenjobb förra året och det skulle vara jätte kul om du ville vara med igen!
Ställ alla frågor du har och fundera ett par dagar men jag har inte hur mycket tid som helst. Hoppas du hänger på!

Tänka sig, jag är duktig! Haha, blev verkligen jätte glad! Sen ringde Syster Yster och frågade om jag vill vara hundvakt! Är egentligen ingen djur människa, men jag älskar William! Han är bara för söt!
och för er som inte känner igen vad han ligger och sover på, så är det Mando Diao's dvd Down in the past! Vovven har bra smak!

Kommentarer
Annie säger

Grymt!! :D grattis!

2010-02-16 @ 20:10:58
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0