Flyttat

Nu har jag flyttat. Det känns bra just nu! Sitter och myser i soffan med Fatma, vi tittar på "The Ugly Truth". Den är inte som jag trodde... Hoppas den är bra ändå =)

Fatma kan typ "spå" hur många barn du ska få och vilket kön de kommer ha. Hon komme få fyra barn, först en pojke, sen flicka, sen pojke och sist en flicka. Jag bad henne göra på mig =) Hon "spår" med en ring och ett halsband som ska göra sig på ett speciellt sätt beroende på kön. Spänd sitter jag i soffan och väntar på nyheter om framtiden. Vad händer? Jo, INGENTING! Pendel-fanskapet rör sig inte åt något håll!!! Inga barn alltså! Snacka om att skjuta ens häst alltså!

Kommentarer
:) säger

För att det ska funka med att spå med ring ska det vara ens egen vigselring man använder - annars kan resultatet bli galet! Och om man sitter och är rädd att den inte ska röra sig så rör den sig INTE. Den lyssnar av hur den som blir spådd önskar/är rädd för. Kram!

2010-02-07 @ 10:29:53
Karin säger

Men gud.. va sorgligt..men vi får väl hoppas att det inte stämmer.

2010-02-08 @ 00:44:52
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0