dragKing

Åkte hit till Karlstad igår. Vet inte hur det gick till men bussen vart 15 minuter sen och kom ändå fram för tidigt! Haha... Bobe mötte upp mig vid Åhléns och så gick vi för att handla mat. Sedan vart det tacos och filmen "TransAmerica".
Det var jätte mysigt att ligga och prata i mörkret. Hade världens sjukaste dröm! Visste att det var en dröm fast den vart så verklig att jag trodde på den själv.
Efter att jag följt Bobe till bussen gick jag och la mig igen. Vaknade av att William hoppade upp i sängen och slickade mig i hela ansiktet! =) Han är för söt, men han ställde sig på min hals =O
Siiter nu och dricker O'Boy och tiitar på "TopModel" som ironiskt nog har "dragKing Special"! Mohahaha...

När jag letade efter denna bilden så såg jag vem som vinner denna omgång! FAN!

Natasha är min favorit! Jag side-ar alltid med the underdog i TopModel

Kommentarer
Annie säger

hahaha ja det avsnittet har jag också sett!! Det var grymt x) jag vet också vem som vinner :O

2010-02-25 @ 20:40:53
Annie säger

oj haha hela sesongen menar jag ;)

2010-02-25 @ 20:41:43
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0