Bodensare

Jag letade ju upp en vägbeskrivning för gående till Maxi, imorse skrev jag ner den och tog på mig mina Salomon skor och hoppade ut. Jag var jätte ivrig och gick med raska steg. Kom nästan genast på att vägbeskrivningen inte riktigt stämnde... Jag kan ju inte gå på bilvägen liksom! Jag fick ta en liten omväg, som senare visade sig bli en lång omväg! Fick stanna för nödproviant!!! Men jag har sett nya sidor av Örebro nu =) Haha, till slut hittade jag till den vägen jag skulle vara på, men då orkade jag inte mer. Jag beslöt mig för att gå in till centrum i stället =) Gick i mer än en timma! Och centrum ligger 4 km bort! Hahahaha! Jag kan verkligen inte det här med lokalsinne alltså! Patetiskt! Men nu vet jag ju hur jag inte ska gå
Väl inne i centrum gick jag till apoteket (som bytt symbol och påsar igen) jag köpte en sluta-snarka-låt-mig-sova-grej till Fatma =) Så nu håller vi tummarna här i lägenheten! Bar mig sedan av till Alibaba's livs. Älskar den butiken, verkligen! Även om jag känner mig äkta utstirrad där inne! Vad vet dem, jag kanske är gift med en libanes! SLUTA STIRRA PÅ MIG BARA FÖR ATT JAG HAR LJUS HY! God Damn it! OSJ liksom!!!
PS. När jag väntade på bussen hem kom en farbror fram till mig och sa: " Där uppe i Boden har de eluppvärmda bänkar i busskuren" Jag fick en chock! En Bodensare, här i Örebro! =D Hahaha, han var verkligen söt!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0