3 sorters muffins

Är nu färdig packad hos mamma. Ska upp tidigt som satan imorgon hade jag tänkt, jag ska iväg på ett litet hemligt uppdrag. Bättre att åka på morgonen än nu mitt i natten. Säkrare!
Det borde inte ta så jätte lång tid att pack här imorgon efter uppdraget. Det som kommer ta tid är att tömma byrån, för vart ska jag lägga allt som ligger i den som inte ska med?
Har fått ett ryck och har den tredje satsen med muffins i ugnen nu =) Alla tre mina egna kreationer! Jag älskar att vara kreativ alltså. Lite werd eftersom jag varken får eller vill äta dem själv. Fast de är ju inte heller meningen. Köket luktar gudomligt kan jag tala om! Jistaness! Om det fanns en parfym som luktar så här, så skulle jag bada i den! =D
Väldigt dåliga bilder, men dessa är super rosa vaniljmuffins med kokos! De är dem som luktar så himmelskt!
De ser ut som skit nu, men de ska glaseras =) De är en kladdkakeliknande muffins.

Dessa är också rosa =) Ska smaka lite jordgubb.

Eftersom jag inte smakar på smeten när jag bakar vet jag inte hur de smakar. Jokke får med sig en av varje till skolan imorgon, oglaserade dock men ändå. Så ska han förhoppningsvis rapportera hur de smakade!


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0