2 dagar!

När jag klev ur hissen på väg ut från pappas hus, blev jag halvt skrämd av en bjässe till björn! Haha, skrek till och med till lite;) små pinsamt! Personen som höll hunden (som det visade sig vara och inte en ondskefull bäst som ville ha mig som andra frukost) hejade på mig, pinsamt pinsamt tänkte jag. Jag trodde ju att han tolkat mitt skrik som en hälsning... Men när jag vände mig om så såg jag att det var min kusin Alex och hans hund Loke:d haha! Kul att se honom. Är nu hemma och försöker packa klart hos mamma så jag kan städa mitt rum:) det måste ju vara fint innan jag åker på lördag! Börjar bli lite fundersam över hur lådor, säng och annat ska få plats på släpet... Men har somnat flera nätter nu medan jag legat och tänkt ut hur vi bör vinkla sängen för att kunna lägga in flera lådor på bästa sätt:) så jag kommer nog på något, hoppas jag! Det är så himla pirrigt nu! Herregud jag flyttar om 2 dagar!

Kommentarer
Rebecca säger

det finns ett ställe i thn vid bussstationen. Alltså där bussarna sover. På Tingvalla. Där bredvid hyrde jag släp. Jag tog det störta släpet. det var billigt och bra =) Pappa tipsade mig.

2010-02-04 @ 13:43:36
URL: http://www.majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0