white knuckle ride

Jag tänker att jag kan inte direkt vara ensam med att ha problem med torr hy, nu när det är så in i norden kallt! Igår hittade jag lösningen på problemet :) Natusan's Baby Oil, tvätta ansiktet, dutta på lite olja med bomullsrondell på torrt eller fuktigt ansikte. Sedan masserar du in oljan lätt i ansiktet, med rena händer. :) Detta ska ju då göras på kvällen/natten ;) Jag köpte en olja som hette Natusan Bedtime Baby Oil, som ska hjälpa en att sova bättre :) För den luktar så mysigt att man bara somnar! Hur skön som helst och nu morgonen efter är huden len, mjuk och fin. Helt perfekt!
Hatar torra fläckar i ansiktet, som sedan syns igenom sminket, eller som man måste smöjra på morgonen och så blir det alldeles glansigt! :( Usch för sånt! Jippi för Natusan! :)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0