build me up

Så himla typiskt! Var in på H&M i morse, hittade klänningen till slut. MEN så klart har jag för stora bröst för klänningen! ;( Så den passade inte.... Fan också! Däremot har det hänt massor med annat bra idag :) Dagen har vart lite konstig faktiskt... När jag tänker efter liksom. Min dag:
  1. Vaknade med världens illamående attack. Trodde jag skulle spy upp mina inälvor och dö.
  2. Nya ANTI-IS sprayen fungerade sådär.... Fick stanna på vägen till stan och istället skrapa insidan av sidorutorna! :bigeyes: Jösses!
  3. Sen åker jag till stan för klänningen, på nåt vänster lyckas jag strosa inne på H&M i typ 45 min, så parkeringstiden gick ut :o Så fick skynda mig till bilen.
  4. Jag glömmer helt bort att jag hade ett ärende till RUSTA, så det blev världens omväg dit.
  5. De har inge fönsterputs eller säkerhetsnålar på RUSTA, så det blev in på närmaste mataffär, som inte heller hade.
  6. I bilen kommer jag på att kolla RUSTA-kvittot och då ser jag att de tagit 49 kronor för en grej som kostar 15 kronor!
  7. Så fönsterputs jakt på ICA, där det inte heller fanns någon. De hade dock säkerhetsnålar, så det bidde några sånna :)
  8. En till visit till RUSTA för mina pengar tillbaka :P Rätt ska va rätt! MER för pengarna säger de ju på reklamen ;)
  9. Hem igen, då ringer Bring it Karlstad, (eller vad de heter) om att min diskmaskin kommer idag! :D
  10. Iväg till Coop, efter att ha skruvat av vattenkransmunstycket i köket. De fattar inte vad jag frågar om, så jag köper nån pryl, som jag hoppas är rätt :p
  11. Glömmer köpa förlängningssladd, så det blir att springa runt byggnaden, (fattar inte varför utgången är på fel jävla sida!) Och köpa en sladd :p Killen i kassan skrattade åt mig och tyckte jag kunde komma med hela kundvagnen på en gång ;) Funderar på att skaffa COOP kort, bara för att han var så trevlig!
  12. Under tiden jag är och letar sladd, ringer Bring it och säger att de står nere vid mig. SHIT, jag som inte är hemma!
  13. När jag väl kommer hem får jag guida killen till min port och han lastar in diskmaskinen i hissen, fast innan han får in den i hissen dunkar han den i golvet! WTF?! Men ja, det var ju inte med flit (hoppas jag!) :p
  14. Det slog mig att jag inte köpt maskindiskmedel, men man fick med två stycken tabletter i maskinen ;) Tack Bosch! Men eftersom jag inte har nån riktig grej på slang och kran, går det inte att sätta på den :( Så det blir ut och leta imorgon ;)
Nu lagar jag dagens första riktiga mål mat! Höll på att kollapsa när budkillen var här, not good!
Och ja, Bovärden ringde och frågade om han kunde komma imorgon klockan 10 och kolla läget ;) Ja tack! Så jag har tagit bort tejpen från fönstren, så han kan känna hur kallt det är :) Jag är ju inte dum heller ;) thihi!

Kommentarer
sofia säger

hahaha, du kanske ska pröva att ta det lite lungt... och skriva en lista innan du handlar :P

2010-12-09 @ 21:25:51
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0