on and on and on

Det blir inget besök i helgen. Trist :( Men men, det blir heller ingen fest hos mig utan i en klasskompis korridor :) Gött! Tror jag ska passa på att fira sista tentan med att äta sill och potatis :) MUMS! Man drömmer om det man inte har hemma helt enkelt. Och just potatis, riktig vanlig hederlig potatis är något jag suktar så enormt efter.
Diskmaskinen är nu up and running! :D Hur skönt som helst, och killarna som kom var super trevliga och roliga :) Den ena hjälpte mig putta in frysen igen. Han kom in i köket och bara "Finns det en anledning till att frysen står så långt ut?" Jag sa att Bovärden vart här och tittat men inte puttat in den och jag inte var tillräckligt stark för det där... Vips så var den inne och han låg på golvet och satte tillbaka lite bös som Bovärden tagit bort. :D Awesome! Jag måste hitta mig n händig kille alltså, haha är ju helt dum när det gäller att vara händig! :p Han nämnde även att de har bytt delar på frysen, satt dit saker som egentligen inte passar! Inte undra på att saker och ting går sönder då! :o Jaja, snart flyttar man ju, så det är väl lite skit samma med det där ;) thihi

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0