Typiskt! Det trådlösa internetet hos pappa...

Typiskt! Det trådlösa internetet hos pappa har gett upp :( Försökte fixade men har inte så mö med teknisk kunskap... Så för tillfället ser det mörkt ut med uppladdning av Lisebergs bilderna. Ska försöka imorgon igen ;) Känner mig lite som en tant! Är super trött, sov ett tag vid 17 idag och igår somnade jag flera gånger under Kalle Anka :o Vad i helvete liksom? Jag hoppas innerligt att det går över snart. Kan ju inte sova bort hela livet heller ;) Vill bara slå ett slag för pojkvänskläder på tjejer! :) Hur mysigt är inte det? I och för sig kanske man inte kan kalla det pojkvänsklädsel när jag är singel, men har världens snyggaste och skönaste GANT tröjan på mig :) Varm och skön :) Fått komplimanger för den till och med ;) Funderar nästan på att "råka" få med den till Karlstad, men bara nästan :blush:


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0