I won't let you murder it

Jag trodde att bovärden skulle höra av sig idag och boka in besök i lägenheten. Ack så fel man kan ha då :( Blir så less på det här. Jag vill ha:
  • mina fönster kittade
  • en toalett som spolar ordentligt varje gång utan att spolkolven fastnar!
  • en toalett som inte luktar kräkning/gammal pizzasallad/möglig lök
  • en fungerande porttelefon, så jag slipper springa ner och öppna när folk kommer och hälsar på.
  • en ordentligt monterad ugnslucka, så inte varmluften rymmer ur ugnen.
  • ett stycke hel kökslåda, som går att stänga och så att jag kan öppna den lådan under den trasiga.
  • en frys som inte låter så högt att jag tvingas sova med stängd dörr, samt stör vid plugg, tv-tittande, sovande och besök!
Ska det vara så svårt att ge mig det, när jag betalar drygt 4000 kronor i månaden för lägenheten UTAN el, vatten och tvättstuga? :p
Hmm, ja tydligen är det fler som har problem med sina lägenheter. Annars hade de väl kommit redan idag ;) Ska titta lite på Hyresgästföreningen, vad de kan hjälpa en med och vad det kostar att vara medlem. Kan vara bra att veta.
jag just nu :) Älsklingens gamla mysbyxor och min Twilight t-shirt ;) MYS <3

Kommentarer
sofia säger

du får ringa och tjata, det är det enda att göra. Det är så här också, de har aldrig tid här heller...

2010-12-06 @ 17:27:43
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0