call waiting

Nu längtar jag verkligen till helgen! Först och främst kanske jag får besök hemifrån :) Hade vart så kul :D Sedan är det fest hos Louise, som bor i Systra Mi's hus, så jag kan komma in efter 20:00 om jag vill, eftersom jag har nyckel! ;) thihi... Sen så är det ju sista tentan innan jul på lördag :) Så skönt! På nåt vänster har folk lyckats fixa fest på lördag, en sista tentafest/nu åker alla hem för jul och nyår fest! Roligt, roligt :) Bara en liten detalj, att de lyckats få att den är hos mig! Haha, vette fasen hur det gick till, men jaja. Bara att hets städa på torsdag eller fredag här, så att jag kan ta emot gäster.
Imorgon blir det mera plugg, samt seminarie handledning :) Seminariet är i januari, men vi ska få reda på hur vi ska presentera vår diskussion vi ska ha om HIV. Efter 14:00 imorgon så kommer jag få ett samtal, en kille kommer ringa och säga: Nu är jag 30 minuter bort, kom hem! Så ska han installera min diskmaskin! TJOHOOO! :D

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0