Best Christmas Ever!

Får erkänna att jag inte har någon julstämning alls :( Värsta tråkigt jag vet, men finns som inget jag kan göra åt saken direkt. Men dagen har vart riktigt mysig! :)
Dagen började vid 9, då jag vaknade av alarmet och hoppade in i duschen. Fixade i ordning mig för dagens festligheter innan jag gick ner. Blev satt i arbete direkt, då jag är längst (Jokke låg och tjuvsov) så fick jag linda granen med glitter, hihi. Sen frukost och hämta Jenny. Var och handlade också, strumpbyxor för min del, julklapp till mormor och morfar samt kaffe för Kalle's del :p Verkligen sista minuten shopping ;)
God Jul smsen har nästintill haglat in :D Riktigt kul! Fick bara bra saker av Tomten i år :) Så har nog vart ovanligt snäll ;) Thihi...
  • Diskmaskin
  • Väggalmanacka med spalter för planering (så slipper jag missa Sommar och Vintertiden ;) )
  • "Låt den rätte komma in" i Poket bok :) Mamma som valt "Den hade varulvar i" sa hon när jag öppna ;) haha!
  • Pengar, Pengar, Pengar!
  • Hello Kitty t-shirt :) Från Systra Mi så klart!
  • Ett par örhängen
  • En tygpåse med Lady Gaga på
  • Termometer för inomhus/utomhus temperatur, med en liten tjej på som visar hur mycket kläder man bör ha på sig för att inte frysa/svettas ute ;) hihi!
  • Det bästa av allt! Både Mulan och Hercules på DVD :D Awesome!

Måste bara få säga att jag tycker det är en smärre skandal när Jenny frågar mig vad ChaiLatte är! :o OMG! HUR har man lyckats missa det?! Speciellt när man hänger på EspressoHouse också! Jösses alltså! Men nu har hon pulver och en bra ChaiLatte mugg ;) Så nu lär hon sig allt vad det är! :D
PS. Lovar bild på vår EXTREMT mobbade gran :) och imorgon kommer bilderna från Jul på Liseberg ;)

Kommentarer
sofia säger

aaaa, jag fick också Mulan i julklapp :) :P

2010-12-26 @ 18:08:05
URL: http://stellaire.blogg.se/
Fatma säger

Men Jessica! Du har ju fortfarande inte lagt upp Liseberg bilderna :( förstår du inte att jag väntar med stor spänning!

2010-12-27 @ 20:25:58
URL: http://fatmaz.blogg,se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0