Who you gonna call?

Hej, hej :)
Är hemma hos mamma, men har inte haft tid till att rensa något. Inte direkt känt för det heller ;) Jag har passat Freja ikväll, så mamma och Kalle kunde träna på Friskis.
Jag och Freja bäddade ner oss i den lilla soffan uppe och tittade på "Casper möter Wendy", en dubbad film vi köpte när pappa precis flyttat till stan typ '99. Haha, tror inte hon tyckte om den för hon ålade runt i soffan större delen av den :P Sedan frågade hon mig "Hur lång är den här filmen? Den håller ju på ända till natten!" hihi, så söt hon är!
Hon talade även om för mig att man kan se hela vägen till Karlstad från vårt vardagsrums fönster ;) (Fönstret vätter mot vägen till Göteborg) Men det är ju jätte bra tycker jag! För då kan vi vinka till varandra varje dag :D

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0