Drummer Boy

Hej, hej allihopa :)
Försöker samla kraft till att packa klart allt mitt hos mamma nu. det är ganska jobbigt att ha sakerna så här uppdelat :P Men jaja, snart kommer ju allt vara på ett och samma ställe :) Det känns ganska mycket i magen nu! Är ruskigt nervös! Fick sms om nollningen imorse, jisses! Skulle vilja flytta allt och alla, hus och hem till Karlstad då hade allting känts mycket bättre :o Är väldigt sentimental just nu, men kommer ihåg att det kändes ungefär så här när jag skulle ge mig av till Örebro och jag dog ju inte! :) Så jag ska allt klara av detta också :) Får trösta mig med att jag faktiskt känner folk i närheten av Karlstad. När jag flyttade till Örebro hade jag ju "bara" Fatma, nu har jag ju Becks, Bobe och Johan, kanske kan våldgästa Olle om det är så :p Allt kommer lösa sig till det bättre :D Men det är läskigt att bli stor och vuxen, det vill jag lova! Super läskigt till och med :(

Kommentarer
sofia säger

jag håller med fullkomligt :) jätteläskigt

2010-08-27 @ 19:09:00
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0