Underbaraste helgen <3

Hejsan alla galna läsare :)
Denna helgen har varit underbar. Behövde verkligen detta! Hur kul som helst. Visst vissa små jobbiga tankar lyckades komma igenom lyckoruset, men tycker jag klarade av dem bra :)

Liseberg var awesome! Det var lite trist att det var typ 1 timmes kö till alla åkattraktionerna :( men vi lyckades ändå med det mesta :) Vi startade med Gasten :) Har aldrig känt mig så matcho i hela mitt liv ;) haha! För de två jag gick med var ju inte alls rädda ;) nej då :P Precis i det sista vanns det en gigantisk Kexchoklad :D Det tål att diskuteras vem av grabbarn grus som faktiskt vann ;) De bråkar om det hela tiden nämligen, men jag har ju kartongen i bilen och fick n choklad, så för mig kvittar det vem som vann :) haha, God och Glad, Kex Choklad liksom! Jaha, nu får jag hot i form av sms om att jag måste skicka bilden från chokladvinnar ögonblicket, annars jävlar! Vad är det för stil?! :o

Senare ikväll kommer helgen i bilder :) Måste ladda in alla bilder i datorn och skicka till mina finaste killar :) Annars få jag väl fett med spö :o
<3 till alla fina läsare!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0