Tretton trappor opp

Hej, hej allihopa :)
Yes, då har jag sett på veckans avsnitt av True Blood :D Att det ska vara så spännande då! Jag vill ju bara se mer och mer och mer hela tiden! Sick, Sick. Haha, sitter och är avundsjuk när Alexander Skarsgård kysser andra tjejer i serien :blush: Ja, jag vet lite små nördigt, men han är ju så jävla sexig i den serien! Man vill ju nästan hoppa genom skärmen :p Fast bara nästan...
Hello abs liksom ;) hihi^^


Vaknade av att det typ är regn-storm här i Trollhättan. Så ska väl inte göra någonting utomhus idag :) Ska däremot tvinga mig själv att packa ihop en flyttlåda innan jag ska åka till mamma, så det är bäst att sätta igång nu :) Samt byta upp musiken på Spotify till lite mer party musik ;) Så bra att jag tvingat till mig en PAARTY spelningslista då ;) hihi

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0