Tjo och tjim :)

dsc01515 (MMS)

Tjo och tjim :) Vaknade 05:03 imorse, öppnade ögonen och såg att jag låg tvärs över hela pappas säng:p och min första tanke var "shit, hur ligger Bobe om jag ligger så här?!" :d haha, sen kom jag ihåg att han inte ens var där;) smart jag är på morgonen:p hihi, eller så var det önsketänkande... Ahja, hur som helst så är det jobb idag. Har inte energi till att jobba, tänker bara hela tiden på allt jag måste hinna med innan jag ska åka upp till Karlstad. Måste fan rensa några gånger till i garderoben:p bland annat slänga de leggins jag har på mig idag. Fick en förfrågan av en vårdtagare om jag sprang runt i pyjamas:s bye bye leggins liksom! Ps. På bilden är mina nya stövlar:) väldigt stövliga, men bra!


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0