Tja tja :)

dsc01536 (MMS)

Tja tja :) Kom hem och i säng 5 i ett i natt:p vart inte så trött imorse som jag förväntade mig att jag skulle vara. Kan ju erkänna att jag var sjukt trött sista biten hem, det var väldigt svårt att hålla ögonen öppna... Och jag mådde bara illa idag, sov istället för att äta på lunchen men är helt stört trött nu. Gjorde min sista dag idag på jobbet ;) skönt! Nu är jag hemma hos Fatma :) ligger och pratar om allt och ingenting :) love it! Sabina kom in nyss och pratar ssu med Fatma :p;) kan inte direkt tillägga något i diskussionen, men det gör inget för det är lika mysigt det :)


Kommentarer
fatma säger

Alltid lika mysigt att umgås med dig! :)

2010-08-20 @ 00:09:46
URL: http://fatmaz.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0