This is the way

Tjabba Tjena allihop :)
Har verkligen ingen inspiration alls, därav dålig uppdatering... Väldigt dåligt av mig tycker jag till och med själv, men jag antar att ni inte vill läsa om en massa strunt. Som det antagligen lär bli om jag ska uppdatera bara för uppdaterandets skull :p Känner mig grymt opepp för tillfället... Trodde jag skulle bli mer pepp av att komma till Säffle (lugnet och roets hjärta typ) men icke picke...

Kan ju bara nämna att jag vart ute på Harry's här i Säffle för första gången igår :) Det var kul. Glitter och glamour tema vart det ;) Så jag hoppade runt i min vita "Carrie" klänning :D Johan hjälpte mig piffa upp den genom att spreya mig med min glitter spray :D Dock höll den sig inte så glittrig nå länge... Fick värsta glitter molnet när jag lyfte på kjolen för att gå på toa :p Haha... Sjöng singstar med min förkylda hals och lyckades vinna en gång ;) hihi... Sedan råkade jag ragga upp en kille från Litauen :o Hahaha... Han fick mitt nummer och har ring 11 gånger idag. :o Vilket jag tycker är lite mycket... Har ju dock inte svarat :p Känner mig lite taskig, men orka bry sig just nu ;) mohahahaha!

Kommentarer
fatma säger

ooooh var han snygg?

2010-08-29 @ 00:12:54
URL: http://fatmaz.blogg,se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0