Take a bow for the new revolution

Sista dagen här i Boden idag. Var och hälsade på hos Dan och Lena nyss (Dan är farmor's bror och Lena är hans fru), gott med paj och kul att få se dem lite. :)

Denna ramen köpte jag när jag och Jokke var och shoppade idag, har redan tusen ramar och tavlor, men jag kunde inte låta bli! Höll på att köpa en Prins skylt, men lät bli :p Kom på att jag inte har någon prins förtillfället ;) Därför sket jag i den :) Onödigt att dras med den som en ständig påminnelse av verkligheten :p haha! Känner att jag låter lite som en bitterfitta nu.... :o bara 20 minuter kvar nu tills jag och Bror ska dö i varsin fåtölj med massa cola och se på CSI Miami, CSI NY och Criminal Minds :D I fucking LOVE it!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0