som en prinsessa

Hej, hej bloggen :)

Idag har varit en sån där konstig mittemellan dag :P Kom hem från jobbet runt 13, efter att ha stannat och köpt ett par stövlar ;) Ni får se dem lite senare... Sedan vart det sängen som gällde. Har sovit från halv två till kvart i fyra :) Hur gött som helst!!! Men jag har kommit på en av anledningarna som gör att min sömn är så dålig. Fjantigt som as, men jag inbillar mig att mitt alarm går igång och då vaknar jag för att stänga av det :o Stört! Höll på så ett tag nu när jag skulle somna! Riktigt onödigt, så jag bytte ringsignal i hopp om att det ska hjälpa. Vi får se hur det går ;)
sedan är det ju för att det är ensamt, tyst och till och med kallt utan sällskap i sängen ;) Men till helgen, då får jag sova som en prinsessa igen! :D Längtar! <3

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0