MYS MYS MYS

Nu är det kvällen :)
Har inte vart så här trött på ett bra tag! Eller ialla fall en och en halv vecka ;) Somnar hela tiden :o SKa mysa ner i sängen nu :) Med ett nytt avsnitt av True Blood :D Här kommer bilder på insidan av farmor och farfars hus här i Boden :)
De har gjort om nästan överallt i huset sedan jag var här förra sommaren. Detta är det ena vardagsrummet :) De har nu ingen soffa utan tre stycken likadana fåtöljer som pappa har :p
Köket :)
Andra vardagsrummet :) Med kakelugn ;)
Bastu med badkar :D Här inne bor jag när jag är här uppe ;) Har ju inget badkar hemma :p Så jag ligger mest hela dagarna som ett russin i varmt vatten och läser ;) AS-MYSIGT!
Det finns mycket, mycket mer att fota :) Men har ingen energi till det nu :) Kommer mer under veckan ;) Detta är baksidan med en liten grillplats, där vi varje sommar grillar falukorv på hemmagjorda grillspett :) MYS

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0