My house in the middle of our street

God morgon :)
Idag är sista dagen här uppe hos farmor och farfar. Känns lite bittert! Men jag måste ju tillbaka för att jobba 4 dagar till, sedan är det packning som gäller :p Har redan lite panik! Kollade mitt schema och går till 12 den 1a september, så jag måste ringa lägenhetstanten och säga att jag vill få min nyckel efter 12. Inte för att jag fått något besked om att få nyckeln över huvudtaget :o
Fick en snilleblixt igår kväll :) Att jag borde packa en låda och ta med det nödvändigaste i, typ en kastrull, handduk, tallrik osv så jag kan bo i lägenheten från onsdag till lördag ;) Kommer ju inte alls kännas konstigt att bo på en liten madrass, men det kommer vara en madrass i min egen lägenhet! :D hihi!
Kommer på något så fint som Vintergatan :) haha, blev nästan lite sur när jag fick veta vilket nummer och att det inte är 5 A eller B :( Men jag överlever nog ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0