Mitt kvarter

Hej, hej hemskt mycket hej :)
När vi var och hämtade alla saker i Örebro passade jag på att gå ett varv på Lagerhaus, den affären är guld värd! Köpte tuggummikulor, som jag de senaste dagarna mumsat lite på :) Det är ju som ni säkerligen märkt någonting speciellt med mig ;) Jag kan ju inte vara normal! :p haha, så jag sväljer alltid mina tuggummin. Jag gör det omedvetet också. Jag kan stoppa in ett tuggummi och sen 5 minuter senare tänka "Hey, wait a minute! Hade inte jag tuggummi?" Haha :D Men hur som helst. Snälla köp inte dessa tuggummin, de är rena giftet! :o Magen kollapsar! Seriöst, jag hör monster inuti den prata med mig :s Inte att rekommendera!
Har varit ruskigt sentimental och melankolisk idag :( Ska lägga mig i sängen med de två nya tidningarna jag skämt bort mig med :)
Sov så gott mina små änglar!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0